![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Har lastet ned SW1000 bn til akt.Får bare failed to load sw1000 bn.eng.Testet loket i exsplorer og alt virker, bare ikke til akt.Alle de andre togene virker.Jeg synes ofte jeg får problemer med eng.filer.når det gjelder andre ruter også.Er det andre som har de samme problemene,er det noe program som kan fikse dette.Har conbuilder og route riter,men får ikke "eng"filen til virke.
Petter petter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Heter eng-filen precis så? sw1000 bn.eng med små boktäver alltså?
Jag har råkat ut för aktiviteter, där den som gjort dom använt tåg som dom själv döpt om (eller använt egna versioner!). Och dom kan heta väldigt lika.... Då kan man göra en kopia av tåget, som man döper likadant. Då brukar det fungera! ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Jeg har prøvd flere varianter,i Train Store får jeg feilmelding
SW1000 BN.ENG Men når det skal laste akt.for kjøring får jeg feilmelding med SW1000 BN.eng,altså små bokstaver.Er det noen forskjell eller betyr det ingen ting. ![]() petter |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Whitefish version 4 | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 27 | 2005-03-27 19:42 |
whitefish 4 | pettterr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2005-02-11 19:55 |
Whitefish 4 | jat | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2005-01-27 20:07 |