![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Med tanke på att jag ställt en del frågot nu så tänkte jag skapa en tråd med samtliga frågor nu till frågan:finns det verkligen inget behändigt sätt att zooma på först är det ju väldigt litet sedan trycker man på en knapp och voila supernära sedan kan jag inte zooma ut går det verkligen inte att gjöra på ett anna sätt?
Ha en bra dag // Jonsson byger på en Uppsala Spårvägar till TRS2004 rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Zoomverktyget har du nere till höger. Går att zomma in/ut precis så mycket som man önskar. Blir också enklare om man förstorar upp den vyn man är intresserad av.
___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Om du har en mus med scrollhjul kan du zooma direkt med den i ett fönster. Om du håller ned Alt samtidigt med scrollhjulet kan du vrida och vända på dina alster genom att flytta musen. Gmax är fullt av små genvägar, bara att experimentera.
LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ritning som underlag ? (Gmax) | sjonas | Off-topic | 6 | 2006-01-07 11:29 |
Gmax info | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-05-31 16:56 |
Gmax? | Erik Götborg | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-03-28 18:03 |
GMAX registrering, hur får man det? | Pelle E | Off-topic | 3 | 2003-03-14 08:03 |
Lyckats fått in min V5:a i GMax!!! | Zzarr | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2002-10-22 01:33 |