![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
I City-tidningen stod det idag att Sl har låtit Aftonbladet och fyra andra bolag köpa en vagn som dom fick måla om och inreda efter det dom vill själva.
![]() Det tycker jag var lite roligt att Sl låtit bolag köpa en vagn, fast priset,600000kr[B)] Ska vi här på forumet köpa en??[ ![]() ![]() Aftonbladet har målat sin i Rosa-röd efter Sportbladet och iredningen: mest rosa där med, enligt tidningen. Någon som sett denna vagn?(även fast jag bor vid spåret på gröna linjen har jag än inte sett den) Har bara sett den på bild[} ![]() Det är aftonbladet och fyra andra bolag som köpt vagnar, vilka är dom andra 4? Är det någon som vet? //Basse ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Tunnelbana - Nu möjligt i Trainz | Fredrik | Landskapsdesign - Trainz | 6 | 2006-09-27 15:28 |
Olika Utrop i Stockholms Tunnelbana | Kvarne | Lokaltrafik | 3 | 2003-08-08 13:29 |
Spårplaner över Stockholms Tunnelbana önskas | Mikael | 3D-design - Trainz | 0 | 2002-12-05 10:20 |
Tunnelbana i Trainz lr Trainz UTC | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-11-03 17:58 |
Tunnelbana | imported_n/a | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-10-08 18:32 |