![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag behöver hjälp att måla om de 2 Y1or som finns i trs 2004 till länstågens färger gult vitt blått rött grönt svart grått.
kan någon hjälpa mig med det. det vore bra om jag fick hjälp med det Hälsningar Leonard. lol EDIT: Flyttat tråden till 3D-design - Trainz. /Rogge ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Du har skapat ett antal likadana inlägg nu läs reglerna:
§ 3.3 Spamming - Spamming är när man skriver samma sak igen och igen i samma inlägg, forum eller alla forum. Spamming kan också anses vara om du skriver samma åsikter, kommentarer eller kritik flera gånger och i mer än ett inlägg. Dubbla inlägg anses också vara spamming, om du råkar göra dubbla inlägg, så kan du redigera det inlägg som du vill skall raderas. //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
För övrigt så är inlägget i fel forum, eftersom det handlar om TRS2004 - d.v.s. Trainz och inte MSTS.
(rättade ett stavfel) Moving Steel on Land and Under Water |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Prov ommålning | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-10-09 07:32 |
För ommålning. Tomas kan det vara nått. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-01-16 22:06 |
Kan detta vara nått för ommålning. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-01-10 08:53 |
Bild på min ommålning till Banverkets Rc | Nicke_123 | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-01-10 00:08 |
Efterlysning: T44 ommålning | MatsH | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-09-11 17:32 |