![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Här kommer lite som jag har målat om. Har tillstånd till alla objekten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Kommer.... Här kommer en till: Finns på www.banbyggarna.com Husvagn (ej riktigt färdig) Finns mer på G!!! Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Den husvagnen kommer göra sig i våra svenska rutter!
![]() --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Mycket snygga fordon
![]() Jag vet att det finns en buss till ![]() ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Här kommer ytterligare en.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Alla mina ommålade objekt kommer att finnas på www.banbyggarna.com
(tror jag) annars kommer dom upp här, man kan ochså meila mej eller tex. Pierre, så får man dom. MVH Knebert |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Inom ett par dagar kommer jag uppdatera banbyggarna.com med Kneberts nya bussar. Samt The Vehicles Shops nya bussar... Så håll ut i ett par dar till.
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson http://www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Kan du kanske lägga upp REpairmans busskurer så att bussarna har lite olika hållplatser att stanna vid? ![]() EJ OT: Dina flygbussar är grymmt snygga knebert! Skulle hemskt gärna se den där husvagnen på någon nedladdnignssida! ![]() Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Till Olaf: Den är tyvärr inte färdig ännu på grund av texturproblem. Har skickat iväg den till behandling, får se vad det blir av den, annars är där väl någon som kanske kan bygga en utan fototexturer, så man kan måla den som den ser ut. Eller det är någon som vet var man kan ladda ner en husvagn av en annan modell, så målar vi om den. Har fler ommålningar på G!!!!!! MVH Kneberts Lack |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr så var det lite svårt att lösa texturproblemet
![]() Men då gör vi en ny husvagn istället ![]() ![]() Men det återstår en del arbete...men den kommer så småningom ![]() PS!! Ollie !! det är inte jag som har gjort busskurerna...så prata snällt med Micke321 ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Fin husvagn du gjort men den ser ut att innehålla många polygons!?[ ![]() Men vem bryr sig när den är så snygg så... Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Mycket och mycket, i nuläget ca 350 polys..blir kanske45-50 till innan den är klar
![]() Men när man bygger så bygger jag det som jag vill ha det, men man försöker alltid hålla polyantalet på så låg nivå som möjligt. Börjar man snåla så blir sällan modellen speciellt bra ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |