![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej !
Jag sitter och försöker bygga lite... Problemet är att jag inte kan hitta de svenska plattformarna i surveyor. När jag försöker ladda ned dem, får jag beskedet att de redan är installerade, men jag kan inte hitta dem. Vet någon var de ligger ?? //Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
om det är de svenska så öppnar du där du kan bygga föremål som hus m.m, men klicka på höger spalt längst upp på Splines, sen på Sweden, sen på platforms, sen finns dom där
Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Tack !!
Underbart med snabb hjälp. //Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Cosmonova Trains" | Pson | Virtuella Tågbolag | 8 | 2004-06-07 01:08 |
Senaste nytt från verkstaden | tufftuff | 3D-design - Trainz | 87 | 2003-10-06 15:06 |
Går inte komma in på http://msts.e-buzz.net/ | pglrtrain | Off-topic | 1 | 2003-05-12 16:41 |
Jag hittar inte U1 på train-sim.com... | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-10-23 15:07 |
Hittar inte [spårvagnen] | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-06-21 16:50 |