![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har precis målat om Triggers Rc3 till MSTS, till en målning som jag tänkte testa för UBOPGE. Efter ha målat färdigt i paint, så kan jag ta tillbaka .ace filen till Tga Tool 2. Sedan efter att jag har sparat över den gamla Rc3ans .ace fil, så tänkte jag testa i MSTS. Men då är det fortfarande målningen med blixtar[}
![]() ![]() Vad 17singen är dte som är fel???? Ja, jag har uppdaterat till MSTS v 1.2 MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Dson: Skicka ett mail till mej, med din email-adress så fixar vi det den vägen..Det du behöver är ett par filer..Jag har själv haft detta problemet men klarar av att måla om de loken nu...Kommer bilder senare från ett annat håll ![]() MVH Kenneth PS Jag använder ej messenger...DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Funkade det med filerna som jag skickade till er som ville ha dom?? Kan vara bra att veta om det skulle vara så att kanske någon annan som sitter med detta problem ochså kan bli hjälpt... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
För mig fungerade det tyvärr inte.
Men dte kan också vara så att jag instalerade fel, ag ska testa igen imorn! ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Sjukt skumt problem | Southpole | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-08-14 06:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |