![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Här har ni mig i hytten på en B maskin. (sorry alla modem användare för bildstorleken)
![]() Lokförarn' [^] en stilig karl i ett stiligt lok. ![]() "Hörru, stör mig inte när jag kör!" Håller höger hand på ångregulatorn och vänser hand på bromsen. Bilderna är från Faluns gamla lokstall. Tagna av Anna Siirtola, en god vän till mig. Jag är medlem i mfGDJ (Museie föreningen Gefle Dala Jernveg) så jag har tillstånd att vara där. /Jonatan ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag klagar inte... men jag vill gärna se fler såna bilder!! Särskilt på och i hytten
Vore toppen till mitt B-loksbygge... ![]() ![]() ![]() /tufftuff |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Nja... dom är dom ända bilderna jag har. Jag har sett ditt bygge, snyggt asså!
/Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Littera för tankvagnar? | Erik Götborg | Allmänt om tågsimulatorer | 2 | 2004-06-24 14:25 |
Gamla ånglok: Littera Da. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2004-04-09 21:27 |
Behöver ett littera för okänt ånglok. | Jonatan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-12-05 22:37 |
Söker nummer och littera för denna vagn | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2003-10-24 01:33 |
Littera V5 var blir den av? | Trigger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-09-08 08:59 |