![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
er nya hemsida www.stw.se är bra, men jag saknar datum på när sakerna där uppdaterades/"kom till". det blir då mycket enklare att veta vad man ska ladda ner och inte...
![]() (när kommer er överraskingspaket eller reginan????) bara en fråga till... när kommer ni höja höjden på x10 och x12[?][8] /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Hej leoj!
Javisst är sidan bra - med egen domän och allt. ![]() Överraskningspaketet har redan kommit. Har du missat de fina Y7-motorvagnarna från Lok-Kalle? De finns på STWs hemsida. När det gäller Reginan så byggs den av en person utanför STW och där har vi inte så stora möjlighet att påverka händelseförloppet. Vi, liksom du, får vänta och se när/om den blir klar. Om du menar att pantograferna inte riktigt når upp till kontaktledningen så får vi titta på det. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
nej, inte det överrasknigspaketet (det var väl inget sådant?[8])
utan ett paket med tomas sl-skylt, tom-sas(om det är han som har gjort den, har för mig det[8]) busskur och vägar (orginal=stw) med "sidewalk"( ![]() /Leoj besök gärna: www.geocites.com/trainz_page eller mitt forum: http://invisionfree.com/forums/TrainzpageFORUM/ registrera er gärna där!! ************************************** allt kan misstolkas bara man är tillräkligt dum... |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
Aha, är det det paketet du menar. Det kanske dyker upp i ett annat sammanhang.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 20:58 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 13:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 18:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 13:05 |