![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Åhhhh vilket lok!
Du är väldigt just som tipsar om sådana detaljerade skönheter...[ ![]() ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, tack Hawk!
Bra att du tipsar om dessa skönheter. Tänk om vi fick ett så detaljerat svenskt ånglok...........om någon har lust och tid att bygga ett sånt? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Vi får nöja oss med försvenskningar så länge. ![]() Hawk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej! Jonatan heter jag och jag är ny här. Jag har faktiskt laddat ner det loket och målat om det till loket på bilderna. Hoppas ni gillar det.
![]() P.S Jag ber så mycket om ursäkt för dom stora bilderna. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Fråga från en intreserad tågtönt
![]() Snyggt som attan föresten //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Snyggt som bara den!!!!
Fråga byggaren om du får lägga upp din försvenskning. ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Tack för komplimangen, Json. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ahh! Där stillades min nyfikenhet... Såg ditt inlägg på trainsim.com om ett R-lok på KMJ...
![]() Litt R är väl det enda 10-kopplade ångloket i Sverige, så här ser det ut i skala 1:1: ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Om ni inte har modem så finns det en ritning online under Bengans Bilder
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jasså, Mazz. Är du också medlem på T-S.com?
Snygga bilder av Litt. R. ![]() Jag uppskattar erat intresse för min Svenskifiering av loket. Jag har t.o.m gjort en egen vissla som låter som ett riktigt Svenskt ånglok. (Har speedat up Gölsdorf visslan till det dubbla. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Gör det
![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Hej Jonatan!
Väldigt fin ommålning, men ska pannan verkligen vara grå? iaf en väldigt snygg ommålning Björn N |
![]() |
![]() |
#14 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nej, pannan ska egentligen vara svart men jag gjorde den grå eftersom det blev lite snyggare. ![]() Jag har ett snyggt screenshot av henne i action när hon drar timmer på KMJ. ![]() /Jonatan |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
|
![]()
mmmmm!!
Ok, men kanske kan du göra pannan lite mörkare grå, med en dragning åt svart. Annars är den superfin Björn N |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |