![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En bild på en av Orientexpressvagnarna som står uppställda i Hagalund.
Bengan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej bengan skulle du kunna seja till när du är och fotar vid hagalund för jag brukar ochså vara där ofta och fota lite!?
![]() ///Jonas Bodell |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Åker aldrig dit med planerade besök. Jobbar ju på Råstagaraget som nästan ligger granne med depån där, så jag slänger bara ner ett öga, varje gång jag åker förbi och ser jag nått nytt så åker jag dit direkt efter jobbet eller om jag hinner så tar jag det innan. Så när jag är där nästa gång vet jag inte.
Bengan. |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Vagnen är en sovvagn av litra WL33.
Hoppas att detta nu inte anses som Spam.! ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hagalund 1 fortsättning ta över | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2004-03-28 12:29 |
Hagalund 2 fortsättning ta över | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 0 | 2004-03-08 12:49 |