![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Just nu är det ett program om ånglok på Discovery från England.
Bengan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Och hos mig var det vid samma tid Världsvandrare på Discovery.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanske var det samma program.
Känner mig lite blåst. Dom reste runt i England. Såg då att det var ånglok med. Trodde att det handlade lite om ånglok och järnväg i England, medans jag var vid datan så hade dom kommit till Liverpool. Såg inte skymten till av ett ånglok något mer efter det. Sorry om jag lurade bort er från datan. Bengan. |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
Ville bara kolla att det sunkiga digitala marknätet sände samma som du tittade på. För det är väl inga fler än jag som gått på det här med det digitala marknätet va?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Discovery är lite mysko, i lägenheten där jag jobbar (delat kontor och boende) sänder dom Discovery Mix , och i min vanliga bostadslägenhet sänder dom "rena" discovery.
Ganska förvirrande, och rätt ofta irriterande då Discovery Mix kan bryta mitt i ett program (oftast det som är intressant) sen sänder dom bilder på noshörningar som parar sig i 3 timmar :/ // Håkan I can see clearly now, the brain is gone... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Svenska ånglok | G-Klav | Off-topic | 4 | 2004-04-08 17:30 |
Små trevliga ånglok | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-12-21 19:05 |
Ovanliga ånglok | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-20 16:22 |
SVENSKA ånglok till msts? | Srj28 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2002-12-10 18:37 |