![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag köpte ett UTC på ångans dag i Mariefred och skulle idag instalera det, men efter ca 71procent instalerat så skickar datorn upp detta medelande
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Händer felet hela tiden vid installationen?
Om så, kan det vara CD-läsaren som inte klarar av att läsa skivan på ett ställe. Kolla så skivan är fri från hack och damn. Osäker på om detta fungerar men testa annars att kopiera hela CDns innehåll till hårddisken och kör installationen där ifrån. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Problemet löste sig[^][^]
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
JSON: vad gjorde du för att åtgärda problemet?
/Mats Tinnerholm Borlänge ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
SKRÄMS INTE.
Låt oss höra vad som var fel. I värsta fall så hade du kunnat fått en ny CD av mig i byte mot den som eventuellt var dålig men då hade jag inte haft råd att köpa en tomteluva åt Fredrik till (H)Julmarknaden ![]() Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jo, jag köpte mig en DVD och piratkopierade mitt eget hos min mamma som fungerar felfritt
![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 22:33 |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med att spara i RE | mikael512 | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-01-13 14:25 |
Simulator Problem | gsmalbin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 20:12 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |