![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har en fråga om en låt/artist.
Problemet är bara att jag inte har mycket fakta alls att gå på. Bara att låten spelas mycket ofta i radio. Om jag inte har helt fel är artisten från Fame Factory och låten kom först på svenska och nu också på engelska. Min tjej förstod vilken låt/artist jag menade och nynnade på låten utan att veta vad det är för låt men hon trodde att artisten hette "Mark..." något..men det kan vara helt fel. Så jag vänder mig till Er och om ni kan hjälpa mig. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Stort tack till Prymikom som hjälpte mig!
Mathias Holmgren - Något som kan hända /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp mig finna denna rälsbuss. | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-07-13 00:38 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |