![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tja...
Tycker ni här på forumet att det finns någonting som heter "Normalt" eller att det inte finns något som kallas så... Exempelvis tycker jag att det är normalt att äta och gilla hamburgare än att inte gilla hamburgare... Eller har jag fel? Med vänliga hälsningar: ![]() X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Det är värre med ordet "lagom", som enligt mig inte har någon som helst betydelse, och dessutom inte någon motsvarighet i andra språk...
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
/Jörn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Normalt är sjukt...
Vem e normal? I förhållande till vad? Vem avgör det? "Vem är du att dömma en smörgås? Den är ju inte mer än macka!" Jonas M. Bobjörk ![]() http://www.bobjork.nu/download/btab/ VD, BTAB Knr, Connex Edited by - Bobjörk on 03 June 2002 11:41:01 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
En liten fråga bara =) | Basse | Tågbilder | 2 | 2005-03-04 12:42 |
En liten fråga bara... | jimsom | Off-topic | 21 | 2004-12-15 06:57 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
Fråga angående 3d modeller till msts och trainz | Trigger | Off-topic | 9 | 2002-08-25 18:14 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |