Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-06-04, 19:07   #1
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard Världens bästa spel, GTA V!

Känns så himla tråkigt nu, att man spelat ut singel player delen. Jag är dessvärre inte mycket för Multi player. Antagligen för dålig för sånt?

Men vilket underbart spel! Det innehåller allt (bra handling, bra musik, bra grafik, bra flyt, väldetaljerat m.m. m.m.) och fungerade ju riktigt bra (även om jag fick ställa ner grafiken lite). Tog ett jäkla tag innan släpp, men det var det värt. Var ruggit besviken på 4:an, som jag kanske spelat en fjärde del av högst.

Men va fasen gör jag nu? Vet inte om man vågar prova moddar, då jag läste att i några av dom finns det virus. Är dock väldigt sugen att prova Police-modden.
__________________
Mvh Pirpen
Pierre besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 09:52   #2
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 541
Standard

Jag ser fram emot att köpa och testa, har bara spelat lite hos kompisar på Xbox tidigare. Har dock inte råd i dagsläget.

För tillfället nördar jag Mass Effect-serien, i min mening en stark kandidat till bästa spelserien någonsin...
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 09:54   #3
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 786
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bönan Visa inlägg
Jag ser fram emot att köpa och testa, har bara spelat lite hos kompisar på Xbox tidigare. Har dock inte råd i dagsläget.

För tillfället nördar jag Mass Effect-serien, i min mening en stark kandidat till bästa spelserien någonsin...
Så det är slut med tågsimulering för dig?
Totte besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 10:41   #4
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 541
Standard

Absolut inte! Det går bara i perioder, ibland mycket tågsim, ibland flygsim FSX och ibland andra spel.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:20   #5
Pierre
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 911
Standard

Har inte provat Mass Effect och GTA är absolut inte den bästa spelserien. Det är vartannat spel som är bra och dom andra skräp (som med Windows ungefär!).

Men GTA V är ett kanonbra spel (menar till PC). I mina ögon finns det inte mycket som kan slå det! Men Maffia 2 var också mycket bra..

Ett bra spel för mig, innebär bra handling, är varierat, har snygg grafik och att det flyter på bra. Gillar också Bond-spelen!
__________________
Mvh Pirpen

Senast redigerad av Pierre den 2015-06-05 klockan 17:23.
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2015-06-05, 17:47   #6
bönan
Veteran
 
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Fagersta
Inlägg: 5 541
Standard

Kan rekommendera Mass Effect-serien. Djup handling med väldigt många karaktärer och man har själv väldigt stor makt över vad som händer. Har hört sägas att över 1000 val under första och andra spelet påverkar vad som händer i det tredje.

Första spelet är till åren och har lite halvtaskig grafik men det finns texture-moddar som höjer upp det rejält.
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009