![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag spelade in film från RW-trollhättan c:a 8 min. och det blev tung fil 7,2 Gb. Skulle ladda upp filmen till Youtube fick jag en chock att det tar 18 timmar. Hur kan man ladda upp snabbare? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare mrdaddydj
|
![]() Citat:
Du får helt enkelt låta datorn spinna på över en dag och natt så är det färdigt sen ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Den "råa" filmen som spelas in med FRAPS är väldigt stor. Den går enkelt att krympa ner med hjälp av Movie Maker eller annat filmredigeringsprogram, dock blir det fortfarande en stor fil om du vill ha hög upplösning.
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för svaren!
Uppladdningen pågår fortfarande ![]() Youtube har fått filmen och står i kö för bearbetning sen kl halv två. kan det bero på min it hastigheten att göra? Har 8 Mbit.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-29 klockan 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Skaffa bättre bredband så går det snabbare.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Filmen bearbetas fortfarande!? Kan jag stänga av Youtube utan att påverka den och jobba vidare med landskapbygget? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det är nog bäst att du avbryter och försöker hitta någon bättre typ av videokompression. 7,2 gig tyder på en fruktansvärt kass komprimering (kört fraps? Typiskt standardfel på det programmet) det börjar ju nästan närma sig 2 DVD-filmers storlek i ren data.
Tveksamt om någon kommer kunna/vilja stream en så stor fil och än mer om youtube ens kommer godkänna den i slutändan.
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack sealpower!
Jag har redan fixat med hjälp av win Movie makerprogrammet och det blev rejäl skillnad. Här är filmen du kanske vill kolla: http://youtu.be/Pel2KAyTVMw |
![]() |
![]() |