![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
Som ni alla vet så har jag en rad med olika projekt på gång, i olika stadier av utvecklingen. Så jag tänkte här i denna tråd, sammanfatta mina projekt, så att det blir lätt att hålla reda på det. -T44:an, I stort sett färdig, men nedladdningslänk saknas, ska ta tag i att samla ihop allt, med nya texturer och lägga upp åt er. ![]() -T43:an, Även denna i stort sett färdig, men jag vill göra en justering på boggierna före jag anser att den är redo för släpp. ![]() -MA, nästan färdig, kvar att ordna är interiören samt några detaljer på taket. ![]() -Tb, en del kvar, ska undersöka en rad tekniker för att framhäva modellen, under min APU. ![]() -Z65, Eftersom att Ekan ville ha lite ändrad mappning för att han skulle kunna göra ett bättre jobb på loket, så har jag gått igenom modellen, och gjort en rad förbättringar, inte bara på mappningen, utan även på modellen, i form utav en rad nya detaljer, som framhäver modellen. ![]() Detta är då alla nuvarande projekt, som rullar i min verkstad. /Marcus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Många snygga modeller Markus. I min egen verkstad står arbetet stilla för tillfället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Tjena Marcus vad har du T23:an ?
hur långt har du kommit med den ? hoppas på ett positivt svar Hälsningar Kenta978
![]() |
#4 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Den är i stort sett färdig som det är i dagsläget, men jag funderar på att eventuellt kolla över detaljerna på loket för att se om något kan förbättras. Sen så kan det eventuellt vara dags för ett släpp, när Ekan känner sig färdig med dom texturerna. /Marcus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt :-) det blir välkommna tillskott när du släpper dem :-)
|
![]() |
![]() |