![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Det är nämligen så att när jag installerade TRS 2006 och sedan tunnelbana V2.0 och allt som behövdes till den så såg jag att växlarna vid Fruängen och Östermalmstorg o.sv syntes inte, men de syns på kartan som Junction och ett nummer, men det går inte att få fram så att man kan växla varken på verklighetsvyn så att säga eller på kartan utom vid Liljeholmen, där funkar det klockrent. Vad kan detta bero på? Mvh Johnny
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan detta vara något som har med saken att göra?
Jetlog ? 000013D4 Warn 0:19.7 Trainz : Warning: An invalid Junction was encountered. May have NULL spec. !!! ? 000013D4 Warn 0:19.8 Trainz : Warning: An invalid Junction was encountered. May have NULL spec. !!! ? 000013D4 Warn 0:20.3 Trainz : Warning: An invalid Junction was encountered. May have NULL spec. !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Fast nu installerade jag om hela datorn och ändå återuppstår samma problem
så här ser det ut vid Fruängen exempelvis: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
Jag skulle nog försöka klicka med Ta bort-knappen flera gången där växeln ska ligga, och sedan klicka ut en ny växel eller bara klicka ut en ny växel. PS. Vart hittade du felmeddelandet? Var det "röda cirkeln" i hörnet eller någon annanstans?
![]() |