![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jag har skrivit till Vulcan och frågat om det är OK att försöka detaljera DC3an. Vi får se hur det går. Kulsprutetornet skall bort och lite metallic på bodyn, samt gumilister kring fönstren. Håller på med detta så får vi se vad Vulcan tycker???
Senaste test ser ut så här:
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Vi får se om Vulcan tillåter mina ändringar i hans bygge men jag har lagt till en nightmesh och polerat upp bodyn. Jag hoppas han lämnar ett OK?
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Jag väntar fortfarande på svar från Vulcan om han kan godta min tillstukning av DC3an. Vi får se när han får tid?