![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej alla.
Som vissa här kanske vet så bygger jag till OpenBVE. Ganska ny på det, men blir bättre. Jag har ju spelat Trainz innan och vet att det finns en uppsjö av Svenska saker till det. Nu undrar jag om inte jag skulle kunna få ta del av era ljud ni använder till tågen tex; "SWE horn brite" och ljuden till X7/X5 osv. OpenBVE och BVE spelen har ju inte en så stor publik i Sverige och detta försöker jag ändra på. Då jag som 15-åring har begränsad tillgång till riktigt tåg och så har jag problem med att hitta Svenska ljud som håller hög kvalitée. Därför ber jag er "Trainzare" om ett sammarbete för att utveckla Tåg-simulator intresset i Sverige. Mvh Pettersson "GBSF" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
du får använda hur mycket du vill av det jag gjort till Trainz. Men du får skaffa dig Trainz, så kan du kapa wav-filer och annat som du behöver. Open BVE vet jag inte ens vad det är!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag har Trainz 2009 till Steam! Men tyvärr har jag tappat bort mitt lösenord. Får fixa det. Och tack Lan, har sett dina arbeten och de är utan tvekan några av de bästa som finns. Fortsätt med det du gör!
|
![]() |
![]() |