![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Jag har lagt ner mina försök att göra ett "eget" scenario.sålänge. Därför frågar jag hur man gör för att byta ut ett tåg i edit.mode. Jag har lyckats byta ut några lok och vagnar i Hagen .siegel. Men jag vill ha typ x7 och den finns ju inte med i listan som kommer upp på vänster sida!!! Min fråga blir då följande. Hur får man in andra lok och vagnar i ett befintligt scenario, där dessa tåg inte är med i listan, puh ![]() Va de nån som fatta va ja mena? ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Den finns inte med i listan för att du inte har 'LAn' förbockad i listan av tillgängliga Assets (Objekt filter).
Det är listan till höger på skärmen som du får fram när du klickar på ikonen i överkant av listan med lok och vagnar. Har för mig ikonen ser ut som en blå kub med en pil på? /æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Det lyckades