![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Öppna Trainz, klicka på Options, välj flik Planet Auran - och beväpna dig med tålamod, operationen tar timmar. Uppdatering nummer två kommer automatiskt.
Nisse Blid |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Räcker det att man bara uppdaterar pack 3, eller måste man ta ettan innan?
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Varför funkar det inte?
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Jag orkar inte med den här smörjan, jag avinstallerade TS2009
Tack och adjö till Trainz ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Du kan väl vänta lite längre än en halvtimme innan du förväntar ett svar, men om du redan har avinstallerat TS2009 så behöver du inget svar längre, som jag höll på att skriva.
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Först måste du kolla vilken Build du har så du får rätt Patch.
Lägg sedan patchen i Ts2009 mappen och kör.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hawk, du gör ett STORT misstag om du säger tack och adjö till Trainz! Du har visat dina framfötter tidigare i MSTS och när du får fart på TS2009 och blivit lite varm i kläderna så är jag övertygad att du blir en stor tillgång för Trainz också.
Installera TS2009 igen och följ hgkn's råd. D.v.s rätt patch. Det är möjligt att du får köra flera patchar för att nå fram till den senaste versionen. Om du känner dig osäker, så ställ frågan igen och tala om vilken build du har på originalinstallationen så ska vi hjälpa dig, punkt för punkt.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-07-08 klockan 06:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Håller helt med föregående talare.
Motstånd är till för att bemötas, så håll ut och tappa inte tålamodet. Jag har alla versioner av Trainz men kör mycket med 2009, trots 2010-an i burken. Hälsningar
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Ja visst kan jag lägga in TS igen. Mitt är Trainz version 3 Build 38869
![]() |
#11 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
hav förtröstan, vi skall nog få dig på spåret igen! Senaste s.k. Build för TS200/2010 är 42203. Det du har är något uråldrigt, är det verkligen TS2009???
![]() |
![]() |
#12 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hawk, när du har installerat TS2009 och har registrerat dig och är uppkopplad mot internet, startas ingen automatisk patch då?
![]() |
![]() |
#13 |
Veteran
|
![]()
Hej
Tog ett foto på DVD-fodralet.
![]() |
#14 |
Veteran
|
![]()
Nej det gör det inte:-(
![]() |
#15 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hawk, när du startar Trainz, och om du väljer "Options" kommer det inget om att du skall installera nån "patch" då?