![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag har, som ny, hamnat i ett rent h-e. Först skulle jag installera ett av de sämsta prpgrammen jag vet; Messinger. Det tog sex timmar, elva nya epostadresser, tre nya lösenord och två servernedgångar. Nu är jag där - och datorn tar bara dubbelt så lång tid att starta upp.
Ett nytt steg var att installera gMax. Det ångrar jag. Nu sitter jag här, sedan jag dribblats än hit, än dit med ett installerat gMax på 1,43 mb(!) och en massa failed. Det var vad jag fick efter fyra timmar. Trainz gMax utbud är väldigt bra - problemet är att när man försöker installera en fil möts man av skylden "Sidan kan inte visas". Det underlättar inte. Men det finns ljuspunkter; att installera CDP-filer är förbluffande lätt. Dock är livet just nu tungt - så jag återgår till min signaltestbana och njuter.l |
![]() |
![]() |