![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej X2an!
Jag åkte också mycket Y7 i min ungdom. Det var vinröda säten jag satt i då. Vad jag vet så finns det bruna också och som du X2an säger, gröna. Om det finns andra varianter så kan det vara roligt att få veta det om någon känner till det. Vilken färg jag väljer vet jag inte bestämt fast det lutar åt det vinröda eftersom jag nostaldiskt känner mest för det fast det finns ju fler varianter på y7 serien. Släpvagnen kanske kan ha en annan färg på sina säten så inte allt går i samma. Man kan ju också göra kopior på hela rasket med blandade färger så möjligheterna finns till stort varierande vad det gäller färgen på sätena när jag kommer så långt. Vad det sedan gäller rörliga finesser på den nya y7 serien kan jag bara säga. Hemlich än så länge. Vad nu det kan betyda. Vänlig hälsning LokKalle