![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har lagt in senaste Live Messenger och kan inte använda det. Går inte att logga in (se bilden!). Jag har programmet som undantag i brandväggen, men det hjälper inte. Har kvar gamla messenger, men måste det tas bort!????
Snälla hjälp mig!
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kanske borde skriva att jag kör XP också...
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej! Kul att se att du är online!
Ang. MSN så fungerar ditt gamla konto? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hejsan!
Ja det gamla fungera att logga in på. Bara live mess som inte funkar. Tog nu bort det gamla och det hjälpte inte alls. Nu har jag bara live mess och kan inte logga in. Hjääääääääp!
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]() Vet inte riktigt vad problemet kan vara, men här kan du säkert få hjälp. http://messenger-supportse.spaces.live.com/
Ett tips är att även leta på google. http://www.google.se/search?hl=sv&ei...senger&spell=1 Lycka till! ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-10-30 klockan 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har också installerat senaste. Sen upptäkte jag att jag måste klicka på "logga in", förut var det automatiskt inloggning så fort jag klicka MSN-icon på skrivbordet. Frågan är om du har rätt lösenord. Hoppas det löser sig. Välkommen tillbaka efter långt uppehåll! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tack för tipsen!
Jo jag hitta ett tips om att i lägg till / ta bort program, ta bort nått som hette nvidia acess manager eller nått sånt. Det la in sig tillsammans med grafikdrivarna. Tog bort det och nu fungerar nya live messenger. Men dessvärre försvann kontrollpanelen för grafiken då... Och tack för att ni hälsar mej välkommen tillbaka. Jag har varit ut på forumet då och då och kollat. Men inte varit inloggad jämt...
![]() |
#8 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Bra att Messenger fungerar, men pröva att lägga in Nvidia kontrollpanelen igen. För den är nog ganska bra att ha. Kanske går om du lägger in den nu i efterhand?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Fungerar det för dig nu?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja det fungerar med nya messenger nu, men kontrollpanelen till grafiken har jag inte vågat lägga in igen...