![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hej!
Om jag ska ladda ner en svensk rutt vilken ska jag då välja,och var ska den laddas ner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej, vad jag vet så finns det inga "allmäna rutter"som är svenska men det finns ju privatpersoner som bygger rutter som är svenska.
Men de kan hända att det finns men jag vet inte vart bara. Jag själv har byggt en exakt kopia av hela Göteborgs spårvagnsnät; GÖTEBORG CITY Vol:3.3(har relase datum runt3 oktober(ca), då kan den laddas ner här på forumet. Jag har även gjort en lättare version av sträckan Göteborg C- Köpenhamn,tar ca 2 timmar att köra. Den kan jag lägga upp här senare om du vill...
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
skulle bli roligt om du kommer lägga ut göteborgc-köpenhamn jag bor i halmstad så jg kommer gilla denna bana
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Okej ,roligt att höra, men den banan GBG-Kopenhamn är ju inte(70%av 100) klar.
Men jag kan ju alltid ladda upp den så får du bygga vidare på, men det är inte mkt, tanken med själva bana är faktiskt att den rutten ska gå ihop med rutten GBG/Särö- Alingsås, vidare till Stockholm.ALI.-STHLM är inte byggd änu, just nu bygger jag fortfarande på GBG City.) Jag laddar upp den här i veckan om jag hinner.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jaha du menar GBG City (vol:1)den första versionen, den är ju bra men den var ju inte färdig byggd som du har märkt.
Versionen: 3.3 är nästan helt klar och här används mer svenska spår,byggnader, skyltar,signaler även den Göteborgska spårvagnen M29:an, mm. Hållplatserna är ju från Modula City, så den måste du ju ha(om du inte redan har den?) Och så behöver du lite andra "banor/rutter"ca 5 st som du kan ladda ner på CMP/på forumet. Gå in på Sveriges första(största?) Spårvagns blogg: http://ralsbloggen.blogg.se/?tmp=22211536 Där står allt du behöver veta ( så du är förberedd på GBG C. V:3.3). Ha de nice så länge!
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24559 här finns sträckan Göteborgs centralstation till Köpenhamn( banan är inte färdig byggd i köpenhamn C och en del hus saknas på en del ställen kommer en ny bana över det senare.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Vag andvänder andra här på forumet för banor och kör på?
Då det gäller TS2009 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! När jag någon gång KÖR i Trainz istället för MSTS, ja då är det dalabanan, siljansbanan och ostkustbanan som gäller. Den sistnämda är den enda som hittills är helt färdig. Den finns för download här på forumet.
![]() ![]()