![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag har hittat en sida där man kan ladda ner Göteborgs spårvagnar för TRZ 2004. Det är inte CDP-filer utan mappar(inget får vara enkelt, he he). Jag håller i skrivande stund på att ladda ner det, så jag vet ej ännu om det funkar. Länk till sidan är i alla fall http://five.nocrew.org/trainz/export/index.html. Lycka till!
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Ommålning av en Utrechtvagn som är något mellanting mellan tunnelbanevagn och spårvagn. Inte alls lik M31, tyvärr.
Senast redigerad av Kristian den 2008-09-22 klockan 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Men var det inte en rutt där också?
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej! Är det någon som har fått det att funka? Visserligen använder jag TRS2006 och det står att det är för TRS2004 men det borde väl funka ändå?
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Hej hej!
Jag har prövat allt som jag kan men de gick inte så bra , gällande spårvagnarna är dom bara lika på färgen annars e dom inte i närheten av likheten till M31:an,(kolla på: http://five.nocrew.org/trainz/screenshots.html men just nu så finns iallafall M29 som Ekan gjort och snart under denna månaden kommer GBG City - Rutten 16Km stor!!!!på längden.(Modula City krävs för Stationerna och City-spåren, resten är svenska eller "norfolktrack)".. Jag ska iallafall försöka kämpa lite med en snygg M31, men de kan ta tid att lära sig hur man använder program osv.. MVH: Trainz`s Nya byggare av Göteborg City; GBGtram
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-09-16 klockan 13:54. |
![]() |
![]() |