![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Hittade en gammal guide på Swedish content guide om hur man gör växlar. Vad jag dock undrar är var man får tag i det material som omnämns/synes på bilderna. Har inget minne av att jag sett det i min samling av saker. Något som kommer med ST2004/2005?
Minns att Tomas höll på med växlar men som hamnade på is, någon som vet hur det gick med detta? http://home.vannastv.net/tomasgc/swe...ide/vaxel.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Jag, "korvtiger" och "Dson" bl.a har varit med och betatesta dom. Dom funkar klockrent. Sen varför dom inte har släppts vet jag tyvärr inte..
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2007
|
![]()
Finns Tomas kvar på forumet idag? Skulle ju såklart vara häftigt om de fick komma till användning
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Han var senast inloggad 4 dagar sedan, men han har blivit mycket inaktiv. Hoppas att han kommer tillbaka då hans skapelser är otroligt välgjorda.
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |