|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
Idag beställde jag Berlin Subway. Jag undrar om det är bra? är det någon/några som har spelet? Finns det några nackdelar?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Testa sökfunktionen så ska du se att du kan hitta en hel del om Berlin Subway.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
Vad kosta det? :P
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Läs mera här:
http://www.aerosoft.com/cgi-local/re...77972120,50067 Senast redigerad av Byggare Bob den 2009-01-05 klockan 09:53. |
|
|
|
#5 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Hedersmedlem
|
Citat:
Jag kan bara tala för mig, men jag gillade Berlin Subway. Tycker det är bästa add-onet till MSTS. Gillar man t-bana, så är det ett säkert köp!
|
|
|
|
#7 | |
|
Tidigare Traindriver94
|
Citat:
Men jag tycker att det var onödigt av dig att slänga ut pengarna på det eftersom TML håller på med en helt egen tunnelbanesimulator där Berlins tunnelbana är med. Priset är ungefär samma som BS.. Så du kunde lika gärna köpt World Of Subways (Berlins U-Bahn)Här har du info om WoS http://www.world-of-subways.com/index.php?id=211&L=1
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-01-05 klockan 15:13. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hedersmedlem
|
Jag tycker inte det är fel att köpa Berlin Subway då du får två linjer (U2 och U8) och det inte bara är under jord.
I World Of Subways får du bara en linje (U7), som visseligen är väldigt lång, men bara är under jord. Jag kommer antagligen köpa WoS U7 också, tror jag!?
|
|
|
#9 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Hedersmedlem
|
Citat:
Jag har 2GB, men eftersom jag kör XP 32-bit, så köper jag inget mer... Nog för att WoS lär slå Berlin Subway med hästlängder angående grafiken, så tror jag att det kommer bli tråkigt, eftersom det bara är under jord!?
|
|
|
|
#11 |
|
Tidigare Ruben
|
Jag kan rekomendera Berlin S- bahn. Det är ett Add- on med Berlins pendeltåg och man får med ett Regionaltåg också. Bra tåg och rutten var bra. Synd bara att man fick en rutt.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tidigare Ruben
|
Nu har jag haft otur. Berlin Subway var slutsålt.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tidigare Ruben
|
Nu har jag beställt Berlin Subway på Aerosoft. Så väntar jag med spänning
...
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Tidigare Ruben
|
Citat:
Då blir det en recension med bilder i denhär tråden...
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-02-11 klockan 21:11. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|