![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Hej!
Jag har en stor fråga. Det är att hur kan man lägga en bild till sin rutt/bana? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Jag tror att du måste gå in i CMP och ändra, men det kan vara så att det går att fixa (i alla fall på sessioner) i rules-rutan när man bygger.
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Du går in i CMP, letar reda på rutten, högerklickar och väljer edit>edit in explorer. Sedan öppnas exploerer. I den mappen lägger du bilden. Sedan går du tillbaka till CMP och denna gång högerklickar du på rutten och väljer edit>edit in content creator plus. Där högerklickar du på maps och väljer add a thumbnails. Högerklicka på thumbnails och välj add a thumbnail, döp den till perview. Leta reda på din bild och lämna heigth och width tomma. gå ur CCP och commita i CMP. Starta och njut!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad är det för bana som du har strukit över?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
I .jpg format eller tga tror jag går också. Men om vi ska spara lite plats på hårddisken så är det jpg som gäller. Storleken tror jag den fixar själv, men om du har en jättebred bild så kommer den att tryckas ihop och se helt knasig ut. Säg till om du stöter på problem.
![]()
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Moderatorer, ni kan stänga detta ämne har fått mitt svar... Tack för hjälpen allihopa.
|
![]() |
![]() |