![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
har nu suttit och laddat ner en massa saker och allt är gjort igenom CDP.
men problemet är att tågen kommer inte ens fram när jag försöker sätta ut dem på spåret men jag ser dem i menyn och banorna ser jag bara mappen i surveyor men inte själva banan. t.ex. sommarprojektet ska ju finnas nåt när man klickar på den men det är tomt ![]() Har jag missat nåt ![]() ![]() ![]() ps. jag har höger klickat och sen tryckt på edit och sen commit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Tjenare, det låter som att du har missat att ladda ner vissa saker till det du laddat ner. Ett lok t.ex kan bestå av själva modellen, en bogiefil, en enginefil, en interiorfil osv beroende på hur den som har gjort modellen har valt att lägga upp sitt arbete.
Hoppas att detta var problemet, då är det "bara" att ladda ner de saker som fattas så ska det förhoppningsvis fungera ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det kan vara att du inte har laddat hem SP1 också..
|
![]() |
![]() |