![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag behöver några saker till min rutt. Det behöver inte vara exakt det jag letar efter, det räcker att det är likt. Det är dessa saker(listan kan komma att fyllas på):
1: Ett godsmagasin, gammalt i trä, gärna rött 2: En glassbar, rund 3: Bildelsaffären "Biltema" 4: En båtbrygga 5: Olika svenska/svenskliknande fritidsbåtar 6: En klocka, gärna animerad att använda tillsammans med "Clock Rule" som finns på DL. Det var allt jag kom på just nu.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
1: Finns hos Banbyggarna, vet inte om det är rätt storlek för ditt behov, men gammalt och rött är det.
2 & 4: Bör finnas på DLS, testa att söka på lite olika varianter, både i "Description" och "Title". 5: Även det bör finnas på DLS. 6: Finns garanterat på DLS. Testa att söka på "Clock rule" i "Description" så borde det komma upp ett flertal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag efterlyser ett rayanair plan om det finns ?
![]() Hoppas det går bra att jag efterlyser det här ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Visst, använd gärna min tråd för era behov, det är bara kul!
![]() Angående Ryanair-plan så vet jag tyvärr inte. Testa att söka på DL.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Skriver här igen...
Söker båtbryggor nån som vet? Helst inte på DLS vet inte hur man gör för att få in objekt... ![]() |
![]() |
![]() |