![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Är det möjligt att man kan lyssna på radio eller musik i TRS2006 samtidigt när man köra tåg/Lok? Jag skulle vilja gärna lyssna på musik eftersom det är tråkigt att bara köra tåg/lok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Jag brukar köra med iTunes, MSN och Firefox i bakgrunden också kör jag med Windowstangenten för att tillfälligt ta mig ur TRS. Funkar utmärkt! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
tack för tipset!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har en väldig kraftig dator så man märker inte så mycket.
![]() Jag själv gör lite av varje, både bygger och kör och utan musik då klarar man sig inte!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
[quote=korvtiger]Har en väldig kraftig dator så man märker inte så mycket.
![]() QUOTE] Lite nyfiken på vad det är. Vill du berätta. Jag har en Intel E8600 Geforse 8600 GT och 4 GB minne samt kör XP Pro. Men jag skulle nog behöva en E8900 om det bara fanns. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
*3,5 GB Ram (3,25 är virtuellt minnesutrymme på hårddisken) *Grafikkortet är en ATI Radeon X850 XT Platinum edition. *OS: Windows XP professional edition SP2 *280GB hårddisk varav ~240GB är upptaget
![]() |