![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej , har någon laddat ner SD 70 EMD från VMD ? jag får inte det att funka , när jag har det på cb controls så går det inte att köra jag släpper bromsarna o lägger revers i forward o ökar gaspådragetlitegran men det rör sig inte , non som har samma problem eller som kan hjälpa mig ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Kanske samma sak med dom som ingår i TRS 2006? Där måste man fylla på sand och olja för att kunna köra. Det gör du på samma sätt som du lastar en godsvagn "manuellt".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
okej jag ska testa det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
tør jeg spørre hvordan du fyller en godsvogn "manuelt"?
![]() |
#5 |
Tidigare v10
|
![]()
jag har försökt att lasta den med disel o sand , men problemet nu e att loket stanr så fort jag släpper gasen , jag måste asså sitta o trka "w" konstant o det blir ganska segt i längden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
kanske det är som de som ingår i TRS 2006 att man måste starta loket? ska finnas en knapp bakom förarstolen eller så använder man en rule till att starta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Är det "EMD SD70 ACe Demo fråm VMD" som man kan ladda ner gratis så skall det fungera helt perfect. Det är bara att sätta ut loket och sedan börja köra. Jag kör alltid i med tangentbordet i Cabmode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare v10
|
![]()
Men jag startar o jag har sand o disel , jag lägger växel i rewers o släpper bromsarna så trycker jag på "w" så att den gasar lite sen så släpper jag men då så slutar den att gasa ?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag har flera lok från VMD och inget kräver sand eller diesel. Du tror inte att det är från Phil Campbell,s World of Trainz betalsida som ditt lok kommer ifrån?
I Trainz 2006 finns tre av hans lok med. L SD70 Conrail, L SD70 Illinois Central och L SD70 Norfolk Southern. Alla dessa lok kräver diesel och att du i Surveyor – Edit session – Driver command, valt Locomotive start or shut down command. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag har flera lok från VMD och inget kräver sand eller diesel. Du tror inte att det är från Phil Campbell,s World of Trainz betalsida som ditt lok kommer ifrån?
I Trainz 2006 finns tre av hans lok med. L SD70 Conrail, L SD70 Illinois Central och L SD70 Norfolk Southern. Alla dessa lok kräver diesel och att du i Surveyor – Edit session – Driver command, valt Locomotive start or shut down command. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tidigare v10
|
![]()
aha oki , då ska jag testa deta tack så mkt
|
![]() |
![]() |