![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hallå Hallå!!! Det där höghuset bakom grillkiosken där finns inte där i verkligheten, så varför har ni petat in det, skulle inte t-banan V 2.0 vara så realistisk som möjligt säg? Mvh Johnny Nilsson
PS min pappa har kört postbil där i många herrans år fram till 2004 ![]() Hallå Hallå!!! Det där höghuset bakom där finns inte där i verkligheten, så varför har ni petat in det, skulle inte t-banan V 2.0 vara så realistisk som möjligt säg? Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Men det är väl skitsamma, ett hus mer eller mindre skadar ju inte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Nä det är klart, men jag trodde eftersom det har fotats där och så före byggandet så trodde jag det skulle vara så likt verkligheten som möjligt.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Finns det ett höghus där överhuvudtaget?
Gör det det kanske man bara vill ha något hus där.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nej inte vad jag vet iallafall och jag åkte nyss med pappa dit och insåg att inget höghus fanns där, så frågan kvarstår, varför finns det på bilden här?
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
De som bygger banan kanske har bara lagt dit den för att "Tunnelbanerutten" inte ska se trist ut eller för att det e lättare så för att inte behöva bygga detaljerat på det område!
![]()
![]() |
#7 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Jonmpa, Höghuset står bara där till du är klar med en 3:d model av hela "Ericsonkvarteret"
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jag förstår vad du menar, tack för svaret, jag kunde behöva mig en känga eftersom jag frågade lite spydigt, tack ska du ha, jag ska försöka undvika att sticka upp hädanefter. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Banan är bara i prebeta och vi har ställt dit lite hus från DLS för att ha en bakgrund. Det är ett antal "riktiga" kåkar på gång men just nu gäller det att få till spåren på ett bra sätt
Bra att du inte tog illa upp men det är lite jobbigt med alla som tror att det är enkelt att få till en bana. Vi hoppas kunna få till den viktigaste biten (Fruängen - Ropsten) under sommaren
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Nä sån är inte jag direkt, men det jag känner till mycket väl inte stämmer, det påpekar jag i det här fallet endast av ren nyfikenhet. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Ni som bygger på denna t-banebana är fantastiskt överväldigande superduper duktiga verkligen, keep up the good work... ni är bara så himla jätteduktiga på sånt här, jag skulle inte ens kunna komma en meter ifrån denna otroliga precision och detaljkänsla, jag fattar bara inte hur ni pallar med att bygga på den tungbyggda bana med sådan otrolig fantasi och detaljrikedom, ni måste ha verkliga arkitekturgener i er så är det bara.
Själv skulle jag inte ens kunna bygga ett hus i 3d knappt utan att det blev snett, vint och usch, jag är så nyfiken på resultatet av ert oerhört stronga arbete, när kan vi vänta oss emellan tummen och pekfingret att banan blir klar? jag säger bara lycka till grabbar!!! Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Niträknare & STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Skämt åt sido. Kan bara säga. Snyggt jobb ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |