![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
YES!!!!
![]() Grattis Anja till Guldet!!!! ![]() Helt otroligt med tanke på den säsongen som hon har haft, snacka om att den tjejen har en rejäl vinnarskalle!!! ![]() MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Med tanke på hur mycket hon brukar snacka får hon nog bevisa lite mer innan jag är beredd att känna mig imponerad
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag förstår inte riktigt????? Hon har ju tagit GULD, så då har hon väl bevisat vad hon kan, eller!?
GRATTIS Anja!!!!
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Med de meriter som hon har och med dagens guld så behöver hon inte bevisa mer...Hon är nu jämsides med Stenmark och det är väl ett tecken som är gott nog...Så jag vet inte vad mer hon behöver bevisa?????? MVH Kenneth PS Ett VM-guld är ju alltid ett VM-Guld!!! DS
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej
Ja nu blev det guld igen för Anja! Fy fasen vad härligt!!!! ![]() ![]() ![]() Nu hoppas i varje fall att hon har tystnat de största tvivlarna!!!! MVH Kenneth
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Då har hon slagit Stenmark i meriter då och hon har väl några år till... GRATTIS igen Anja!
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Tyvärr kan vi inte fira imorgon då inga tävligar körs i Åre, men på tisdag tar vi nya tag!!! Grattis Anja till Guldet idag och Grattis Patrik J till bronset!!! MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Här får vi guld var och varannan dag. Men det är ju trevligt för Anja att hon binner på hemma plan också
![]()