![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
nu har jag letat runt på de flesta sidor som kan tänkas ha TRS 2004 på lager, men icke... webhallen-utgånget, cdon-bara 2006 och st 04, nordicsoftsales-bara 2006... är det någon som vet var i sverige jag kan köpa trs 2004? annars får det väl bli från aurans hemsida plus en massa fraktkostnader(?)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tjena ! Slash2 Ta å kolla på denna hemsida / Handlar själv hos dom
dom tar för trainz 2004 med svensk manual för 99 Kr sen till kommer PF FINNS Bara 3 st kvar http://www.softwareexpress.se/ MVH Gubben50 //John P Senast redigerad av gubben50 den 2007-01-07 klockan 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
men oj vilket pris jämfört med aurans 29,95 AUD!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tjena Slash2 så att du bor i STOCKHOLM du kan köpat direkt i butiken
MVH Gubben50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag har beställt TRS där... Det gjorde jag 24/11 men än så länge har jag inte sett ett spår av någon av varorna...-.- Är dte bara jag som haft denna rejäla otur med Software Express eller brukar dom vara så här förbannat slöa?
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Varför är man så intresserad av TRS 2004 när det finns en senare version nämligen TRS 2006. Är bara nyfiken. Jag kanske har missat något som gör att det finns andra fördelar med den äldre än med den nyare som inte jag upptäckt. Själv har jag både 2004 och 2006 i min dator men föredrar att bygga i den senare. Den har liksom lite mera grejor tycker jag.
Hälsningar
![]() |
#9 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Jag beställde ett addon till FS2004 där i okt 2005 och fick en orderbekräftelse via mail. Skickade ett mail i mars 2006 för att fråga vad paketet tog vägen utan att få något svar. Nu är det 2007, men det enda jag fått från dom är nå't förb-nnat nyhetsbrev, så jag hamnade i alla fall på deras mailinglista. Då jag beställde mot postförskott så har jag inte orkat bry mig. Vill dom inte sälja så slipper dom väl. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#10 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
Citat:
Men men... Jag frågar samma sak som Slash då. Dessutom är jag intresserad av ST2004 samt 2005 och TRS2006...
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Även jag la en beställning på TRS2004, då jag tycker att TRS2006 är för buggad, Särskilt CMP. CDP ska det vara
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
anledningen till att jag föredrar TRS 2004 är att 2004+sp4 ska ha fått väldigt bra kritik och ska fungera bra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Tycker trs2006 är ett mycket bättre och enklare spel.
Man kan göra det mesta via CMP vilket är ett enkelt och smidigt program.
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
CMP
![]() ![]()
![]() |
#15 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|