![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hamnade långt bak i forum-arkivet av en händelse och konstaterade att nu har även Trainz passerat 5-årsdagen i Sverige. 2 januari 2002 tog jag emot mitt paket...
![]() http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=62 Grattis i efterskott då till Trainz svenska 5-årsdag, eller vad man säger... ![]() Vet inte vilken dag som är att betrakta som första, en del hade ju lyckats få sin version en god tid före jul... Nåja, c:a 5 år är i allafall passerad... Senast redigerad av Mazz den 2007-01-06 klockan 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänk var tiden går. Då var min son mycket ivrig att köra tåg på datorn. I veckan som gick var det gaffeltruck i Malmköping som gällde. I sommar blir det spårvagn i skala 1:1 för honom. Vi hade en bärbar med oss ner och visst blev det lite TRS med Davids underbara C20 en kväll.