![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Hej Undrar hur man gör egna markfärger ?
![]() Mvh Jerka Senast redigerad av Bambistor den 2006-12-08 klockan 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Detta behöver du. En bild i bitmap format 128x128.
i övrigt se bilder nedan. Glöm inte använda dit ID: nummer. Skog1 ersätter du bara med dit namn för objektet liksom e-post och Webb-adress. Nedan ett ex. på config dokument. kuid <kuid:XXXXX:XXXXXX> region "Sweden" description "skog1." trainz-build 1.3 category-class "GL" category-region-0 "SE" category-era-0 "1880s" category-era-1 "1890s" category-era-2 "1900s" category-era-3 "1910s" category-era-4 "1920s" category-era-5 "1930s" category-era-6 "1940s" category-era-7 "1950s" category-era-8 "1960s" category-era-9 "1970s" category-era-10 "1980s" category-era-11 "1990s" category-era-12 "2000s" category-era-13 "2010s" asset-filename "skog1" username "Skog1" author "G.Nilsson" organisation "Hemma" contact-email g.nilsson@wtnord.net "g.nilsson@wtnord.net" contact-website " " license "Free" kind "groundtexture" Nu ar det bara att jobba. God jul. Göran. Bifogar skog 1 som jag inte ännu fått ärs-ett ur vagnen och lägga ut.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Varför uppdaterar du aldrig dina fina bilder på hemsidan hgkn? Dom är ju toppenfina dom som finns och nått snygg har du väl byggt sen april iår?
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ja min vän hur skall jag svara ? Det blev tvärbroms när min älskade kvinna dog i canser den 8 maj och sedan har jag suksesivt försökt komma tillbaks till både ett normalt liv och till TRAINZ, men det har varit lite trögt. Men jag kan väll presentera en ny bild från nya banan.
Ps Kul när någon skriver och uppskattar något.Ds
![]() |
#5 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Snygg bana
![]() Tråkigt att din fru dog ![]()
|Henrik L Senast redigerad av Henrik L den 2006-12-10 klockan 00:12. |
![]() |
![]() |