![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ett för de flesta okänt rally som gick förra gången för hela 42år sedan...
Idag startade man i Hörby med riktning Östersund som man ankommer Fredag/Lördag natt 00.52! Matrasten företogs i Vrigstad varför folk flockades för att se de 120 bilarna från 1975 o bakåt. Bilder från Midnattsolsrallyt Se www.midnattsolsrallyt.se för mer information! Inatt står bilarna utanför Saab museumet i Trollhättan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kul, tänkte åka å kolla på en specialsträcka på fredag om jag kommer ifrån jobbet, då dom är bara runt knuten ifrån där jag bor
![]() snygga bilder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Hela Vrigstad befann sig i den lilla parken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Verkligen surt att man missade det. Jag bor 8 km från startorten Hörby...
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() BMW 327/28 susar fram igenom skogen Erik "Carlsson på Taket" i sin Saab 96 som hhan vann Monte Carlo rallyt i 1963 :up: Björn Waldegård i sin Porsche Carrera fler bilder kommer bara jag har hunnit sortera lite bilder, de vart bara 343bilder tagen idag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Midnattsolsrallyt 2006 ett fotoalbum är nu uppe med ett urval av bilder, är det någon speciell bild/bil ni vill ha större så är det bara att sända en litet pm/msn/mail eller röksignaler
![]() bjuder på en bild till så här direkt ![]() ![]() Björn Hedlund i sin MG MGB GT v8 (kommentarer mottages gärna) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
några filmer tagen med mobilen, så kvaliten är därefter
![]() De ska va 2takt... PV 544 Sport Yttligaren en PV 544 Sport BMC Cooper S Volvo P1800 S Volvo 164 E Ford Consul Cortina 1200 Ford Mustang |
![]() |
![]() |