![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Den 24 september beställde jag TRS2006 från Auran och pengar är dragna från mitt konto, men sedan har jag inte hört någon ting. Vad skall jag göra?
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Mer info längst ner här: http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=9994
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Stod nått om det på deras hemsida att det skulle komma i slutet oktober men det är ju lite fult att dra pengar från ditt konto.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Det kom mail idag från Auran att DVD-versionen av 2006 som varit slut, nu åter finns i lager och kommer att utskickas direkt.
/Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
I morgon skriver vi 1 november och jag har inte sett röken av spelet.
Den 11 tänker Hordic softsales släppa Svenska versioen. Jag har köpt samtliga versiner av TrainZ men nu känner jag mig lurad. OCH FÖRBANAD Hur gör jag nu Jag vil ha pengan tillbaks eller spelet inbom en vecka GÅNG PÅ GÅNG HAR JAG PRECIOS SOM BENGAN TALAT ON ATT VI INTE ÄR SÅ BRA PÅ EMGLSKA. Så F-N Hjääälp mig nu
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ingen i STW som har någon inside info?
Verkar ju helt sjukt detta, du borde ju få någon info åtminstone när de dragit dina pengar. Auran är ju helt omöjliga att få tag på nu, postat till Helpdesk ett par gånger men det verkar ju meningslöst... Extra förbannad blir man när Lance har tid att posta värdelösa trivia's på deras forum men någon supporterhjälp eller vettig info kan de inte ge?!? ![]() Enda du kan göra är väl att klaga här: http://www.auran.com/helpdesk/ Skriv nån referens till när pengarna drogs.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-10-30 klockan 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
på internet.
Och inte av företag niinte vet något om. Vad gäller engelska behöver du hjälp det lät inte roligt för dig. Ska jag översätta något. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som står i tidigare inlägg har 2006 DVD varit slut hos Auran och det har tagit längre än beräknt att få en ny leverans.
Om jag fattat rätt så kom en last i onsdags förra veckan och inneliggande order skickades torsdag och fredag. Lite beroedepå var du bor i landet bör det ligga ett paket i din brevlåda i början av veckan. Email till helpdesk är ingen bra lösning utan använd helpdeskrutan som deskgrunt föreslog.
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag vill bara medela det att det är lila julafton hos mig då jag fätt mitt eferlängtade TRS2006
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Rätt likt 2004, men ändå inte. Så nu börjar väl svordomarna hagla mellan husen i Vällingby, när du ska hitta alla objekten och dom inte finns där man är van att hitta dom. Men det verkar vara ett lyft, bara man orkar sätta sig in i alla funktioner och försöka läsa igenom den förbannade manuallen på engelska. Har väl läst 5-6 sidor av dessa dryga 300 sidorna.
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Köpa det men det låter inte som något roligt med tanke på vad som just stod.
300 sidor manual ??????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Så man kan nog hoppa över ett par hundra sidor av dessa. Men tillräckligt många sidor för mig att läsa igenom, då engelskan inte ligger på topp.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Nja, jag tycker nog att det är en utomordentlig manual!
Snygg, tryckt på fint papper och utförlig. Så här i efterhand får jag lite dåligt samvete för "onödiga" frågor jag ställt här i forumet, det mesta verkar vara förklarat i manualen vid närmare kontroll. Jag tycker att motsatsen, billiga och alltför kortfattade manualer, är både vanligt och tråkigt. Manualen är nog det bästa i 2006... /Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Bra inte så mycket då att läsa.
syftar på vad som stod. Vad är skillnaden på DVD / valiga versionen???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Tack för svaret Bengan. Jag viste inte att du var tankeläsare (HA HA)
Men svordomarna har redan kommit igång då man måste flyta filer både hit och ditt. Ha En BRA DAG.