Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-16, 08:05   #1
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard Ruttproblem

hej, är det någon som kan ge mig ett var (utan att komma med en massa hänvisningar) på vad det är för fel när rutterna kraschar vid laddning av "Simulation User Interface". Laddningen har då passerat förbi den punkt där laddningen av cabview brukar krascha. Jag har använt sökfunktionen men blev inte klokare av det. Tacksam för svar då 2/3 av mina rutter kraschar.
andelind besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 10:31   #2
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andelind
hej, är det någon som kan ge mig ett var (utan att komma med en massa hänvisningar) på vad det är för fel när rutterna kraschar vid laddning av "Simulation User Interface". Laddningen har då passerat förbi den punkt där laddningen av cabview brukar krascha. Jag har använt sökfunktionen men blev inte klokare av det. Tacksam för svar då 2/3 av mina rutter kraschar.
Jag har oxå samma problem på vissa rutter men jag tror att det beror på tågen du väljer,pröva välja en T44 eller ett Rc lok på rutten och se om det funkar.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 11:35   #3
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard

Jag har provat med lok som jag vet fungerar men det hjälper inte
andelind besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 12:00   #4
Sparkfot
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2005
Inlägg: 1 686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av andelind
Jag har provat med lok som jag vet fungerar men det hjälper inte
Det var konstigt. Då kan tyvärr inte hjälpa dig mer ensålänge.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 19:12   #5
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard

Tack ändå, jag tror det är något större fel och att det inte är rutterna i sig som är fel på. Vore intressant med en rutt som inte bryr sig om vad man försöker provköra så länge det är körbart, alltså visar ALLA körbara objekt oberoende av katergori. Just nu är jag mest intresserad av att veta vad som händer i det här läget när det kraschar då objektet redan är laddat i det läget.
andelind besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 21:15   #6
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard

En dum fråga till. Jag håller på att försöka rätta till spelet men när jag körde på cd:n så begärde den CD2, och jag kan inte se att jag har mer än en cd. Ska det vara 2 st? cd till programmet.

Senast redigerad av andelind den 2006-06-16 klockan 21:50.
andelind besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 21:51   #7
andelind
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Gnesta, , Sweden.
Inlägg: 587
Standard

Frågan var som jag själv sa jättedum, visst är det 2 st cd det var bra det att min 2:a inte gillade sin kategori utan villa bli flygsim istället. Det positiva var att jag fick städat runt datorn. Nu återstår och se hur lång tid det tar att komma igång igen. Men det vore intressant om någon kan förklara vad programmet laddar när den laddar "simulation user interface"

Senast redigerad av andelind den 2006-06-16 klockan 21:54.
andelind besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:16.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009