![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Var lägger man filer så att man kan hitta dem i content dispatcher?
Jag kan bara hitta de rutter och sessions som jag gjort. Ska man spara dem på nogot speciellt ställe? Jag har sökt på forumet och kollat i content creations guide men jag har inte hittat något. Min engelska är dock inte den bästa så jag kanske missat något. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
För det du gjort själv skall du i costum-mappen ha en mapp som heter scenery för hus och liknande och för lok och vagnar en mapp som heter trains så hittar ContentDispatcher objekten automatiskt.
Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tackar, ska testa
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Content Creation Art Source | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 07-30-2004 07:07 PM |
ämne content dispatcher. | Leonard | 3D-design - Trainz | 1 | 07-12-2004 02:07 PM |
Någon som kan hjälpa mig om Content Dispatcher ? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 8 | 05-27-2003 04:27 PM |