![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
Register | Members Area | FAQ | Members List | Community-ware/Modell-shop | Search | Today's Posts | Mark Forums Read |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har tänkt att konvertera flertalet av mina MSTS byggen till Trainz men vill gärna ha hjälp med en sak..
Det jag vill ha hjälp med är någon som gör nya texturer till min X1:a för dom som jag har till den nu är mest skit.. Ska även göra andra uppdateringar på den även om jag vet att STW har en X1 på gång men den ligger ganska djupfryst om jag förståt det rätt. Så om du är intresserad av att hjälpa till med texturer hör snarast av dig: Mail: john@prymi.net MSN: prymikom@hotmail.com ICQ: 16917860 //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
För dom som vill veta något om hur det lilla 600mm fordonet ser ut så blev det så här (lite kvar att fixa med den):
![]() orginalet Jo motorumsskåpet eller vad det heter ska vara lägre.. //MVH John |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NTB söker gods uppdrag. | alaska | Virtuella Tågbolag | 0 | 04-30-2004 11:46 AM |
SGTK....söker lakerare. | alaska | Virtuella Tågbolag | 3 | 04-25-2004 09:34 AM |
RST....söker bemanning. | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 89 | 03-15-2004 07:06 PM |
Kuju söker fortfarande folk | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 12-04-2002 11:27 PM |
Söker bilder på SJ X2000. | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 09-16-2002 09:14 PM |