![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() !!! va tusan är detta för nått, fick mailet nu i kväll Verkar änna skumt....där står inte min adress efter Till:, bara Inget!!! ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-07-21 klockan 00:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Förmodligen är det lurendrejeri! SVARA INTE! Dessutom varför skulle Microsoft använda en hemsida som heter microword?
Senast redigerad av Victor S den 2009-07-21 klockan 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Men dom vill ju inte ha mina kontonummer eller andra kort-nummer!
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Ja, det vore ju trevligt med en sån vinst... Men, det förefaller vara en ny form av "Nigeria-brev", enligt en artikel i expressen redan 2007, men med ungefär samma upplägg:
http://www.expressen.se/nyheter/1.632237 Om man googlar på "Microsoft winning notification", så får man 137000 träffar... Senast redigerad av Mazz den 2009-07-21 klockan 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Såvida du inte skulle varit medlem eller på något vis är med i en tävling, så är det här en form av nigeriabrev. Så svara absolut inte, och framförallt så lämnar du aldrig känsliga och personliga uppgifter till något eller någon okänd.
Fast det vet du säkert redan. De här mailen kommer jämt till min mailbox, men de åker direkt i papperskorgen. Det tråkiga är att det jämt kommer tillbaka. En anledning till att jag bytte mailserver och hela rubbet till en egen, fri från skit.
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Bara spam! Svarar du kan du räkna med att på ett eller annat sätt förlora.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|