![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Tog ett par screenshots från den nyrenoverade Bondfilmen Goldfinger!, i HD Har dragit ner upplösningen till 1280x720! Jag har en liknande RR i skala 1/8 Pocher, som är blå nu, tänkte måla om den till gult ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2009-02-02 klockan 03:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej Hawk. En fråga angående HD tv. Jag tycker att just bilen ser skarp ut i bilderna, medan allt annat ser suddigt ut. Är det bara jag som ser i syne, eller är det andra som finner samma fenomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Du får tänka på att filmen är från 1964 !! På andra bilden så följer kameran bilen i rörelse, kanske därför landskapet ser "suddigt" ut För övrigt är det en ren njutning ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Oj! Detta var ju hur grymt som helst!
Får man ha ett önskemål? Kanske en bild på oddjob när han svingar hatten ![]()
![]() |
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare mrdaddydj
|