![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Tjena!
Jo nu är det såhär att jag snart juckar ur angående download helper.. Grejen är att när jag vill använda DH, står det att jag måste registrera mitt serienummer eller vad man nu kallar det.. Ni vet "ABCD-EFGH-1234 osv... Jag har iallafall gjort det rätt många gånger nu, nummret är registrerat på auran, men DH vill fortfarande inte fatta att jag har registrerat nummret... vad kan man göra åt saken? ![]() Jag är en total nolla på datorer så... lådsas att ni förklarar saken åt en treåring eller nått ![]() MVH! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Kör du Vista? Testa i sånna falla att köra Trainz och CMP som administratör!
![]() Genom att högerklicka på Trainz-ikonen, välja egenskaper, gå in på kompatibilitet och kryssa i Kör som administratör.
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2009-02-24 klockan 07:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jag kör inte med Vista. Men tack endå.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
I content manager finns det en sida som heter options eller settings beroende på vilken version du kör. Där finns det en flik som heter internet och där ska du ange ditt usernamn och password. Dessutom ska du ha ditt långa CD-key i din profil.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu funkar det.
![]() Tack för all hjälp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hej, passar på att fråga samma sak då jag har samma problem. Jag använder TRS 2004. Vill använda download helper.
När jag lagt till saker i download cart trycker jag på "download all" (Bild 1) Texten "Downloading asset list..." kommer upp. Efter ett tag står det "Error unable to contact download station" (Bild 2) Under "edit login details" (Bild 3) Ser det ut så här (Bild 4) Ska jag ange samma inlog och password som jag använder på DLS där? Jag har ingen First Class Ticket kanske jag ska tillägga. Hoppas att det är all info som behövs. Jag har en version av Content manager är v1.0 Build 78 om det hjälper ngt. Kunde inte finna options eller settnings i den versionen. Tack på förhand. //Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Henke
Här bra program som jag andvänder för mig fungera det utmärkt och det heter TrainzDownloaderPro lägger upp det för nerladdning Senast redigerad av gubben50 den 2012-11-08 klockan 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |