![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Lite halvrisig redigering, men försök se motivet i första hand
![]() ![]() EDIT: Obs! Denna bild är redigerad av HemuleN och tagen av mig! ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2008-09-08 klockan 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Ok nu ska du få lite konstruktiv kritik. Jag tycker bilden är överexponerad. Detta resulterar i att de vackra färgerna på himmlen har fräts ur. Du skulle tjäna lite på att underexponera samt öka kontrasterna ett par snäpp så skulle himmlens vackra färg bibehållas samt att då omgärdande miljöer blir septembermörka
![]()
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bra motiv, men som sagt är bildtekniken inte den bästa. Bilden skulle behöva en kontrasthöjning och gärna lite färgmättnad. Dock är bländaren lite för stor, så det kom in för mycket ljus, därav överexponeringen.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Testade att leka runt lite med orginalet och tycker att jag lyckades hyfsat...
![]() (Med Mickes tillstånd såklart!)
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Hur såg originalet ut?
|
![]() |
![]() |
![]() |