Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-23, 23:57   #80
ADDE
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2012
Ort: Södermalm
Inlägg: 1 361
Skicka ett meddelande via MSN till ADDE Skicka ett meddelande via Skype™ till ADDE
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fippe Visa inlägg
Hahaha ojdå, tog du bort din gamla innan du installerade din igen?
Yup!

Nu är signalleringen hela vägen till köping (från Arboga) klar! En backup har nu gjorts och en kopia av backupen ligger nu på google drive.

Den som vill prova på att merga min och fippes rutter med RW merge tool kan skicka ett PM till mig så fixar jag downloads. Tänk på att våra olika versioner är samma rutt som grund och de vill skriva över varandra om du läser in bägge! installera fippes rwp-fil och klona den inne i TS, därefter lägger du in min .rar backup som skriver över orginalet.

Varken min eller fippes olika varianter är långtifrån klara för en första release. Jag vet inte vart fippes mål är, annat än att han har ambitionen att länka ihop Fagersta med Kolbäck. Själv vill jag bygga ut till Sala innan jag är nöjd med själva spårläggningen!

En sak som jag VERKLIGEN saknar är denna signal-tavla längst till vänster i bilden nedan, samt Avgångsförslignalen, som används i bl.a. Köping!
__________________
Mvh SummerADDE

Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen.

Senast redigerad av ADDE den 2017-09-24 klockan 11:34.
ADDE besöker inte forumet just nu   Svara med citat